سوالات متداول فروش
در اینجا سوالاتی که در واحد فروش ما پرتکرار بوده اند را آورده ایم. ممکن این موارد، سوالات شما نیز باشند:
آیا نرم افزار نیاز به شارژ سالیانه دارد ؟
خیر. نرم افزار مادام العمر است و تنها یک بار برای خرید نرم افزار مبلغ پرداخت می کنید. شما بعد از اتمام مدت زمان پشتیبانی رایگان، می توانید در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی، به صورت کاملا اختیاری، سرویس های پشتیبانی را تمدید نمایید. در صورت عدم تمدید پشتیبانی، نرم افزار شما بسته یا محدود یا مسدود نخواهد شد.
حداقل مشخصات سخت افزاری برای نصب نرم افزار چیست ؟
"نرم افزار تسکا به سخت افزار خیلی خاصی نیاز ندارد. از نظر نرم افزاری به ویندوز7 به بالاو Net framework 4.8. نیاز دارد. از نظر سخت افزاری به رم 4G به بالا و پردازنده Core 2 Dou به بالا و رزولیشن 1366x768 به بالا نیاز است. مسلما سخت افزارهای قویتر و وجود هارد SSD روی سیستم تاثیر بسزایی در افزایش سرعت ویندوز و همچنین کار با نرم افزار دارند.
نرم افزار برای کدام حوزه های درمانی قابل استفاده است؟
نرم افزار قابلیت استفاده در حوزه های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، توانبخشی، طب فیزیکی، کایروپرکتیک، پزشکی ورزشی، طب سنتی، رواشناسی، حرکات اصلاحی، شنوایی شناسی(شنوایی سنجی)، کلینیک های زیبایی و سایر موارد مشابه را دارا می باشد.
امکان ثبت و پذیرش مراجعین چه بیمه هایی وجود دارد؟
امکان تعریف قرارداد تمامی بیمه ها اعم از بیمه های پایه و تکمیلی و بانک ها و بیمه های خاص مثل باشگاه ها و ارگان های مختلف ماند بیمه شهرداری و ... وجود دارد. ضمنا امکان ارائه رسید به بیماران برای ارئه به بیمه تکمیلی نیز وجود دارد.
امکان بک آپ گیری در نرم افزار وجود دارد؟
بله امکان بک آپ گیری اتوماتیک توسط نرم افزار و ذخیره آن در تمامی دستگاه ها مانند هاردهای سیستم، هارد اکسترنال و یا فلش وجود دارد.
نحوه راه اندازی نرم افزار به چه صورت می باشد؟
نصب، استقرار و آموزش نرم افزار از طریق تلفن، اینترنت و نرم افزار های ریموت مثل anydesk و rustdesk می باشد که توسط تیم پشتیانی شرکت انجام می شود.
آیا برای کار کردن با نرم افزار نیاز به اینترنت داریم؟
خیر. برای استفاده از نرم افزار نیاز اینترنت نیست. فقط برای دریافت خدمات پشتیانی و یا ارسال پیامک وجود اینترنت لازم می باشد.
آیا امکان کار با نرم افزار از طریق تلفن همراه یا تبلت وجود دارد؟
بله. با اتصال به وای فای در داخل مجموعه خود می توانید توسط موبایل یا تبلت شخصی، از نرم افزار استفاده کنید.
آیا قابلیت ارسال پیامک اتوماتیک روی نرم افزار وجود دارد؟
بله شما میتوانید متن دلخواهتان را تعریف و پیامک را در زمان تعیین شده بصورت اتوماتیک برای مراجعین خود ارسال کنید.
آیا محدودیتی در ارسال پیامک و متن پیامک وجود دارد؟
خیر. بعد از اتمام 1000 پیامک اولیه، می توانید با شارژ پنل خود مجددا پیامک ها را برای مراجعین ارسال کنید.
آیا امکان محاسبه کارکرد(درصد پرکیسی) پرسنل در نرم افزار وجود دارد؟
بله. شما می توانید با تعریف قرارداد پرکیسی هر یک از پرسنل خود، ریز کارکرد آنها را در نرم افزار محاسبه کنید.
آیا مراجین می توانند به اطلاعات خود در کلینیک دسترسی داشته باشند؟
بله. ازطریق قابلیت کیوسک، مراجعین امکان دیدن صورت حساب و پرداختی و دیدن تمرینات و ارزیابی ها ی دوره ای را دارند و همچنین می توانند در نظرسنجی مجموعه و معرفی آن به دوستان خود شرکت کنند. ضمنا مشاهده یا عدم مشاهده همه این موارد قابل تنظیم می باشد.
حداقل چاپ برای کارت هوشمند چه تعداد می باشد؟
تعداد چاپ کارت به دوصورت مضربی از 100 و مضربی از 1000 می باشد که هر کدام زمان تحویل و هزینه متفاوتی دارند.
آیا امکان استفاده از نرم افزار از راه دور(خارج از کلینیک) وجود دارد؟
بله. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند. بهتر است برای نیازسنجی و انتخاب بهترین راه حل، با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس داشته باشید.
آیا از نظر تعداد، محدودیتی در نصب نرم افزار بر روی کامپیوترهای مجموعه وجود دارد؟
خیر. شما میتوانید نرم افزار را بطور نامحدود روی هرتعداد سیستم در مجموعه نصب کنید.
آیا نرم افزار به دستگاه پوز هم وصل می شود؟
بله. نرم افزار قابلیت ارتباط با دستگاه های پوز مثل مبنا کارت آریا، به پرداخت ملت، سامان کیش، ایران کیش و پرداخت الکترونیک سداد را دارد.
تفاوت پکیج پیامک و پنل پیامکی چیست؟
در پنل های پیامکی ارسال پیامک به مراجعین به صورت کاملا دستی انجام می شود که این مورد بسیار زمان بر و تقریبا ناکارآمد است. امادر پکیج پیامک تسکا، متن دلخواهتان با زمان بندی تعیین شده، به صورت اتوماتیک وبدون نیاز به حضور اپراتور برای مراجین ارسال می شود.
آیا امکان اضافه کردن تمرینات و شخصی سازی آنها در پکیج تمرین درمانی وجود دارد؟
بله. شما می توانید آرشیو تمرینات شخصی خود را به نرم افزار اضافه کنید و باتوجه به تشخیص پزشک یا درمانگر، امکان تغییر متون و پارامترهای تمرینات نیز وجود دارد.
آیا امکان انجام تغییر اطلاعات پایه مانند لیست و قیمت خدمات یا مبالغ بیمه ها را در نرم افزار داریم؟
بله. در نرم افزارهای ما، هیچ چیزی فیکس نیست. کلیه موارد قابل اضافه، ویرایش و حذف شدن هستند.
آیا امکان اعطای سطح دسترسی های متفاوت برای کاربران در نرم افزار وجود دارد؟
بله. امکان اعطای دسترسی برای تمامی قسمت های نرم افزار، با جزئیات کامل وجود دارد.
آیا امکان استفاده از یک لایسنس برای چند مجموعه وجود دارد؟
اگر مجموعه ها در یک شبکه باشند، می توانند از یک لایسنس استفاده کنند. در غیراینصورت نیازاست تا برای هر مجموعه لایسنس جداگانه ای خریداری شود. البته این موضوع جزئیات و حالتهای مختلفی دارد که بهتر است برای دریافت مشاوره، با مشاوران و کارشناسنان فروش ما تماس بگیرید.
سوالات متداول پشتیبانی
در این قسمت سوالات پر تکراری که ممکن است حین کار با نرم افزارها با آن مواجه شوید را آورده ایم.
گزارش هزینه های کلینیک را میخواهم چاپ کنم.
قسمت عملیات ، گزارشات ، گزارش تحلیلی هزینه ها را انتخاب کنید و سپس بازه زمانی که میخواهید گزارش را داشته باشید را مشخص میکنید ، و سپس دکمه بارگذاری را بزنید . به صورت نموداری گزارش را به شما نمایش میده ولی شما میتوانید با انتخاب کردن دکمه گزارشات و خروجی (بالای صحه سمت راست ) را بزنید و سپس پیش نمایش گزارش و میتوانید به صورت لیستی پرینت بگیرید .
چطور ظرفیت کابین ها رو تغییر بدهم؟
تو قسمت عملیات ، اطلاعات پایه ، کابین ها ستون ظرفیت کابین میتوانید تعداد ظرفیت کابین را وارد کنید و سپس دکمه ذخیره (بالای صفحه سمت راست ) را بزنید.
جلسه بعدی بیمار را میخواهم وقت دهی کنم.
تو قسمت عملیات ، پذیرش بیماران ، وقت دهی پیشرفته را انتخاب کنید سپس دکمه جدید بالای صفحه را بزنید ، بیمارتان را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید. صفحه وقت دهی برای بیمار باز شده و شما میتوانید در روز و زمان مشخص شده یکبار کیلیک کنید.
بیمار تماس گرفته جلسه ای که وقت دهی کرده بودیم را لغو کرده ، چطور ثبتش کنم؟
تو قسمت عملیات ، پذیرش بیماران ، وقت دهی پیشرفته را انتخاب کنید از بالای صفحه دکه جدید بیمار را انتخاب کنید ، صفحه وقت دهی بیمار نمایش داده میشود . جلساتی که وقت دهی کردید را میتوانید کلیک راست کنید و سپس دکمه لغو کردن جلسه را انتخاب کنید.
چطور می تونم تو مراحل ویزاردی پذیرش میخوام یه مرحله برگردم؟
رو تایید و ادامه مرحله قبل کلیک کنید . مرحله قبل براتون فعال میشود
بیمار برای این جلسه مبلغ پنجاه هزار تومان تخفیف دارد. چگونه ثبت کنم ؟
باکس تخفیف رو صفحه پذیرش(پایین صفحه ،سمت راست ) مبلغ مورد نظر را وارد میکنید و دکمه اعمال رو میزنید
بیمار تو این جلسه هیچ مبلغی رو پرداخت نمیکنه ، جلسه بعد پرداختی رو انجام میده
بعد از پذیرش جلسه ، بدون اینکه دکمه دریافت وجه را (تو صفحه صورتحساب) بزنید ، خروج بیمار رو بزنید
کالا که میخوام انتخاب کنم بهم پیغام میده که این کالا تو هیچ فروشگاهی دارای موجودی نمیباشد چیکار کنم؟
کالاتون موجودی ندارد . باید تو قسمت فاکتور ها و قرارداد ها . فاکتور خرید و انتخاب کنید و دکمه جدید بالای صفحه رو بزنید . تو قسمت نام کالا (وسط صفحه) نام کالا رو جستجو کنید .و تو قسمت تعداد موجودی جدید رو وارد کنید و دکمه افزودن رو بزنید و بعدش دکمه ذخیره و بازگشت و بزنید
به بیمار میخوام فاکتور بدم برای بیمه تکمیلی
تو منوی پذیرش برنامه بیمار را انتخاب کنید و دکمه جدید بالای صفحه رو بزنید و بیمار را جستجو کنید و سپس دکمه انتخاب پایین صفحه جستجو را بزنید . سپس دکمه پیش نمایش (بالای صفحه سمت راست ) را بزنید و فاکتور سابقه درمان بیمار را انتخاب کنید
بیمارم بدهکار بوده و امروز اومده فقط بدهی شو داده و رفته .چطور ثبتش کنم ؟
توصفحه پذیرش قسمت بالا تو نوار عملیات گزینه دریافت وجه از سایر بیماران رو بزنید و تو پنجره باز شده پرداخت کننده بیمار رو انتخاب کنید . نحوه دریافت و مبلغ ر مشخص کنید و دکمه ذخیره و بازگشت رو بزنید
دستگاه جدید (خدمت جدید) مخوام تعریف کنم تو نرم افزار
قسمت نوار عملیات .اطلاعات پایه ، لیست خدمات انتخاب کنید و دکمه جدید بالای صفحه سمت چپ را بزنید یه سطر جدیدی اضافه میشه که میتوانید نام خدمت و مبلغ آن خدمت رو وارد کنید
لیست بیمارای بدهکار و بستانکارو میخوام داشته باشم
منوی گزارشات ، گزارش حساب و اشخاص و شرکت ها رو انتخاب کنید و طرف حساب رو انتخاب کنید (بدهکار یا بستانکار ) و سپس دکمه بارگذاری را بزنید
بیمار قراره تو کل دوره درمان هزینه هر جلسه اش یه مبلغ ثابت باشه ، چطور ثبتش کنم که نیازی نباشه تخفیف بزنم برای هر جلسه ؟
صفحه پذیرش قسمت پایین صفحه باکس مبلغ درخواستی ، مبلغ مورد نظر هر جلسه را وارد کنید و سپس دکمه اعمال را بزنید، پیغامی که بهتون میدهد را تایید کنید که این مبلغ برای تمامی جلسات لحاظ بشود.
بیمار یه رسید از جلسه اون روز میخواد داشته باشه که چه خدماتی انجام داده و مبلغ اون خدمت چقدر بوده ؟
تو صفحه پذیرش بالای صفحه سمت چپ دکمه رسید جلسه رو بزنید (رسید 8 * 8) میتوانید به بیمار بدید.
میخواهم لیست همه بیمارای امروز را ببینم
تو صفحه پذیرش سمت راست بیماران امروز را انتخاب کنید . لیست بیماران روز را می بینید
برای منشی میخوام نام کاربری ایجاد کنم
ابتدا تو قسمت عملیات ، کنترل پنل ، لیست کاربران، دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید .یه سطری ایجاد میشود که شما میتوانید پرسنل و از لیست انتخاب کنید و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید و ذخیره کنید.
پرسنل یا درمانگر دیگه تو کلینیک فعالیتی ندارد و ما نمیخواهیم اسم اون پرسنل را ببینیم تو لیست درمانگرا
تو قسمت علمیات منو اطلاعات پایه ، لیست پرسنل دکمه ویرایش کنار اسم پرسنل را بزنید ، و سمت چپ بالای صفحه کنار تصویر پرسنل ، تیک فعال را برارید و سپس ذخیره و بازگشت را بزنید.
برای بیماری جدیدی که اصلا اطلاعاتش ثبت نشده تو نرم افزار و پرونده پزشکی نداره چطور میتوانم وقت دهی کنم؟
تو قسمت عملیات ، پذیرش بیماران ، وقت دهی خارج از کلینیک را انتخاب کنید ، سپس دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید ، و در پنجره باز شده اطلاعات بیمار و تاریخ و زمان وقت دهی را وارد کنید و دکمه و ذخیره و بازگشت را بزنید
جلسه بیمار را پذیرش کردم و دکمه خروج را زدم ، فراموش کردم تخفیف را اعمال کنم. چطور میتونم اصلاح کردم اون جلسه؟
قسمت عملیات اطلاعات پزشکی و تشکیل پرونده پزشکی را انتخاب کنید سپس دکمه جدید بالای صفحه را بزنید (سمت راست) نام بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید صفحه ای که براتون باز میشود اطلاعات دوره درمان را بهتون نمایش میدهد، دکمه مدیریت جلسات وسط صفحه را بزنید و جلسه ی مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه ویرایش را بزنید و سپس تو پنجره باز شده پایین صفحه مبلغ تخفیف را اعمال کنید و دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید.
صندوق عصر صبح و عصر را میخواهم جدا کنم ؟
قسمت عملیات ، حسابداری ، درگاه ها را انتخاب کنید و دکمه جدید بالای صفحه (سمت راست ) را بزنید. یه سطری ایجاد میشود شما ابتدا نام صندوق را وارد میکنید و سپس نوع تفصیل را مشخص میکنید (درگاه دریافت و پرداخت ) و نوع کدینگ حساب (بدهکار و بستانکار) را انتخاب میکنید . دکمه ذخیره بالای صفحه سمت راست را بزنید. برای صندوق صبح هم به همین صورت.
بیمار امروز جلسه ای ندارد و فقط اومده کلینیک کالا بگیره و بره . چطور اینو ثبت کنم؟
تو صفحه پذیرش (قسمت بالا ) دکمه ثبت فاکتور فروش را بزنید تو پنجره باز شده خریدار (اسم بیمار را جستجو کنید) انتخاب کنید سپس از قسمت اقلام فاکتور نام کالا را انتخاب کنید و تعداد را مشخص کنید و دکمه افزودن را بزنید و در نهایت ذخیره و بازگشت را بزنید.
چطور امکانش هست که دستگاه کارتخوان و به نرم افزار متصل کنیم
مدل دستگاه کارتخوان باید مبنا کارت آریا، به پرداخت ملت ، سامان کیش ، ایران کیش و سداد باشه کارشناس دستگاه پوز باید تو کلینیک حضور داشته باشه براتون فعال کنند .Pc pos در همان لحظه با پشتیبانی شرکت تسکا تماس بگیرید که تنظیمات مربوطه را انجام بدهند.
گزارشی میخوام که ببینم دیروز چندتا بیمار پذیرش کردم
قسمت عملیات ، اطلاعات پایه ، گزاشات ، گزارش اختصاری جلسات بیمار را انتخاب کنید و سپس تاریخ روزی که میخواهید گزارش بگیرید و انتخاب کنید( به عنوان مثال از تاریخ 16/12/1402 تا تاریخ 16/12/1402 را انتخاب میکنید و سپس دکمه بارگذاری را می زنید لیست تمامی بیمارایی که پذیرش کردید به همراه جزییات اطلاعات بهتون نمایش میده
چگونه میتوانم پنل پیامکی را شارژ کنم
قسمت علمیات پذیرش بیماران ،مدیریت پیامک ها را انتخاب کنید سپس پایین صفحه دکمه نمایش پنل را بزنید صفحه باز شده در مرورگر را نام کاربری و پسورد و کد امنیتی را وارد کنید و سپس دکمه ورود را بزنید .(در صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور با پشتیبانی شرکت تسکا تماس بگیرید) در صفحه باز شده بالای صفحه سمت راست دکمه شارژ حساب را بزنیدبه شماره کارتی که ثبت شده بالای صفحه مبلغ مورد نظر را واریز کنید و سپس گزینه درج فیش را بزنید و اطلاعات مربوط به واریزی مثل شناسه رهگیری و ... وارد کنید.
دیروز جلسه بیمار را پذیرش کردم فراموش کردم پک فیزیوتراپی را انتخاب کنم ، دکمه خروج بیمار را هم زدم. چطور میتونم امروز ثبتش کنم؟
تو صفحه پذیرش ، بالای صفحه گزینه ثبت فاکتور فروش را انتخاب کنید ، تو پنجره باز شده تو قسمت خریدار نام بیمار را انتخاب کنید و سپس قسمت پایین اقلام فاکتور نام کالا را جستجو کنید و تعداد را مشخص کنید و سپس دکمه افزودن را بزنید. در نهایت دکمه ذخیره و بازگشت پایین صفحه رابزنید.
عضوهای نسخه بیمار را از کجا می توانم ببینم؟
تو قسمت تشکیل پرونده پزشکی دکمه جدید بالای صفحه (سمت راست ) را بزنید و اسم بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید. صفحه باز شده اطلاعات دوره درمان را به شما نمایش میدهد . پایین صفحه قسمت وسط یه فلش نمایشگر کوچیک را مشهده میکنید وقتی کلیک میکنید قسمت پایین صفحه عضو و بیماری را بهتون نمایش می دهد.
می خواهم گزارش عملکرد پرسنل را برای ماه قبل داشته باشم.
عملیات ، گزارشات ، گزراش جزییات مشارکت پرسنل را انتخاب کنید ، بازه زمانی مورد نظر را مشخص کنید و تو قسمت درمانگر ، پرسنل را انتخاب کنید و دکمه بارگذاری را بزنید
عضو جدید میخوام ثبت کنم تو نرم افزار اضافه کنم.
قسمت اطلاعات پایه ، اعضا و بیماری ها را انتخاب کنید دکمه جدید بالای صفحه (سمت راست) بزنید. سطر جدید اضافه میشود میتوانید نام عضو را وارد کنید ، تیک دو طرفه را (اگر عضو جهت داشت) بزنید. و سمت چپ صفحه میتوانید بیماری های مربوط به آن عضو را وارد کنی و دکمه ذخیره و بازگشت بالای صفحه سمت راست را بزنید.
بیمارانی که در تاریخ امروز یک جلسه دارند را از کجا میتوانم ببینم؟
تو صفحه پذیرش سمت راست ، بیماران امروز کلیک کنید.لیست بیمارانی که یک جلسه به تاریخ آن روز دارند را به شما نمایش میدهد. با زدن دکمه پذیرش در همان صفحه (کنار دکمه ویرایش جلسه ). میتوانید جلسه همان روز بیمار را پذیرش کنید
بیمار را کجا میتوانم ذخیره کنم؟MRI عکس
قسمت تشکیل پرونده پزشکی دکمه جدید بالای صفحه (سمت راست ) را بزنید ، نام بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید. دکمه پیوست را بزنید در پنجره باز شده نحوه پیوست را میتوانید مشخص کنید و سپس پس از انتخاب دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید.
یک تمرین را اشتباه وارد کردم ، نمیخواهم موقع پرینت گرفتن چاپ شود.
سمت چپ صفحه که تمرینای انتخابی را مشاهده میکنید ، روی هر تمرینی که میخواهید از حالت انتخابی دربیاد دوبار کلیک کنید .
میخواهم تمرینات مربوط به زانو را ببینم؟
ابتدا تمرین درمانی را از قسمت تشکیل پرونده پزشکی انتخاب کنید و سپس از قسمت عضو موردنظر را انتخاب کنید و سپسBody Area دکمه جستو را بزنید، همه تمرینات مربوط به این عضو را بهتون نمایش میده ،تمرینات مورد نظر را انتخاب میکنید (با دابل کلیک کردن) سمت چپ پنجره تمرین های انتخابی را بهتون نمایش میدهند. شما میتوانید حالت رنگی و شماتیک را شخص کنید و دکمه چاپ را بزنید.
تیک چند تصویر غیرفعال هست. چطور تیکش را فعال کنم؟
نحوه چاپ را که در سمت چپ بالای صفحه میباشد را بزارید رو دومین گزینه ، یعنی تو یک صفحه دو تا تمرین را نمایش بدهد . در این صورت حالت چند تصویره براتون فعال میشه ک میتوانید انتخاب کنید
چطور میتوانم به یه بیمار کارت هوشمند اختصاص بدم ؟
موقع پذیرش بیمار ، هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی یه کادر سبز رنگ رو مشاهده میکنید که مربوط میشه به کارت هوشمند ، یکبار کلیک میکنید و کارت خام را نزدیک دستگاه کنید ، صدای بوق کوتاهی را خواهید شنید و سس یه کد را داخل کادر سبز رنگ مشاهده میکنید ، ادامه مراحل پذیرش رو انجام بدید
بیمار و پذیرش کردم رو صفحه پذیرش هست ، خدمت جدید میخوام برای اون جلسه انتخاب کنم
رو صفحه پذیرش ، دکمه سرویس جدید ( وسط صفحه سمت راست) رو بزنید و خدمت و انتخاب کنید
درمانگر نظارت کننده بیمار رو اشتباه انتخاب کردم .تو صفحه پذیرش چطور میتونم تغییر بدم ؟
روی اسم درمانگر نظارت کننده( ستون نظارت کننده وسط صفحه پذیرش ) رو صفحه پذیرش کلیک کنید و درمانگر مورد نظر را انتخاب کنید
بیمار هزینه ده جلسه رو یک جا پرداخت میکنه اینو چطور ثبت کنم؟
تو صفحه پذیرش ، قسمت صورتحساب دکمه دریافت وجه رو بزنید و مبلغی که از بیمار گرفتید رو بصورت دستی وارد کنید و ذخیره کنید
کالای جدید میخوام اضافه کنم
تو قسمت اطلاعات پایه.کالاها را انتخاب کنید دکمه جدید بالای صفحه را انتخاب کنید . نام کالا رو وارد کنید به همراه مبلغ فروش . تیک برای فروش رو هم میزنید و ذخیره و بازگشت پایین صفحه رو بزنید، سپس برای موجودی دادن به کالای جدید تو منوی فاکتور ها و قرارداد ها فاکتور خرید و انتخاب میکنید دکمه جدید بالای صفحه رو میزنید و تو قسمت وسط صفحه نام کالا رو جستجو میکنید و تعدادش و وارد میکنید و دکمه ذخیر و بازگشت پایین صفحه رو میزنید
گزارش از تمامی دریافتی های بیمارای دیروزم میخوام
تو قسمت منو گزارشات گزارش تراکنش درگاه و انتخاب کنید و بالای صفحه سمت راست تاریخ و بازه زمانی که میخواهید گزارش بگیرید و انتخاب میکنید و دکمه باگذاری را بزیند . لیست همه دریافتی و یا پرداختی هاتونو تو اون بازه زمانی بهتون نمایش میده
قیمت آزاد خدمات کلینیک تغییر کرده
قسمت نوار عملیات .اطلاعات پایه ، لیست خدمات انتخاب کنید و رو مبلغ هر خدمت کلیک کنید و مبلغ جدید رو وارد کنید ،و دکمه ذخیره بالای صفحه سمت چپ را بزنید
معرف بیمار را فراموش کردم انتخاب کنم
قسمت نوار عملیات ، لیست بیماران ، قسمت جستجو جامع مشخصات بیمار را وارد کنید و دکمه ویرایش کنار نام بیمار را بزنید و معرف را انتخاب کنید
پذیرش نسخه الکترونیکی انجام دادم ،میخوام نسخه بیمار را پرینت بگیرم از طریق نرم افزار
برنامه بیمار را از منوی پذیرش انتخاب کنید، دکمه جدید بالای صفحه را بزنید و نام بیمار را جستجو و انتخاب کنید، بالای صفحه سمت راست گزارشات و خروجی را بزنید و از لیست پرینت نسخه الکترونیکی را میتونید انتخاب کنید
ساعت وقت دهی را میخوام تغییربدم برای شیفت صبح
قسمت عملیات ، اطلاعات پایه لیست بخش ها را انتخاب کنید دکمه ویرایش کنار نام بخش را بزنید و ساعت وقت دهی را تغییر بدید و دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید
تمامی هزینه های کلینیک را میخواهم تو سیستم ثبت کنم
قسمت عملیات ، حسابداری ،ثبت سند هزینه را انتخاب کنید دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید. قلم هزینه را انتخاب کنبد (دکمه قلم هزینه جدید را بزنید میتوانید قلم جدید را اضافه کنید مثل:شارژ ساختمان) سپس نوع پرداخت و مبلغ را مشخص کنید و ذخیره کنید
میخواهم تمامی دریافتی های یه بیمار را ببینم
قسمت عملیات ،پذیرش بیماران ، لیست بیماران انتخاب کنید اسم بیمار را جستجو کنید ،و کلید صورتحساب را انتخاب کنید تمامی دریافتی های بیمار را تو این صفحه میتونید ببینید به همراه تاریخ دریافتی ها
پرسنل جدید را میخوام تعریف کنم
تو قسمت عملیات ، اطلاعات پایه لیست پرسنل را انتخاب کنید .دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید .نام و نام وخانوادگی و کد ملی الزامی میباشد وارد کنید .سپس گروه پرسنل ( یعنی همان سمت پرسنل ) را وارد کنید. رنگ خودکار برای پرسنل (درمانگر الزامی میباشد) تیک مجوز تجویز و نظارت و شرکت در نوبت دهی (پرسنل درمانگر الزامی می باشد) روی گزینه شیفت هم کلیک کنید میتوانید مشخص کنید در کدام شیفت کاری مشغول به فعالیت می باشد . سپس دکمه ذخیره و بازگشت پایین صفحه سمت راست انتخاب کنید تو قسمت اطلاعات پایه لیست بخش ها انتخاب کنید و دکمه پرسنل بخش را بزنید و پرسنل اضافه کنید.
قیمت کالا های کلینیک تغییر کرده
تو قسمت عملیات ،اطلاعات پایه کالاها رو انتخاب کنید و دکمه ویرایش مربوط به هر کالا را انتخاب کنید ، و سپس قیمت فروش را تغییر بدید و دکمه ذخیره و بازگشت پایین صفحه سمت راست را بزنید.
پزشک معالج بیمار را اشتباه انتخاب کردم ، جلسه اول را خروج زدم و اسمش تو صفحه پذیرش نیست. چطور اصلاح کنم؟
قسمت عملیات اطلاعات پزشکی و تشکیل پرونده پزشکی را انتخاب کنید سپس دکمه جدید بالای صفحه را بزنید (سمت راست) نام بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید صفحه ای که براتون باز میشود اطلاعات دوره درمان را بهتون نمایش میدهد وشما میتوانید روی اسم پزشک معالج کلیک کنید و از لیست پزشکان ، پزشک مورد نظر را انتخاب کنید. سپس بالای صفحه دکمه سمت راست دکمه ذخیره را بزنید.
چطور میتوانم متوجه بشوم که چند تا مراجعه به اسم یک معرف داشته ایم ؟
قسمت عملیات ، اطلاعات پایه ، گزاشات ، گزارش خلاصه وضعیت کلینیک ، بازه زمانی را مشخص میکنید و سپس دکمه بارگذاری را می زیند. تعداد مراجعه و مبالغ جلسات بر اساس معرف را میتونید ببینید.
تو صفحه وقت دهی میخواهم جلسات بیمار را یک جا ببینم که چه جلساتی در چه ساعت هایی وقت دارد
تو صفحه وقت دهی پیشرفته پس از اینکه نام بیمار را انتخاب کردید (دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید اسم بیمار را جستجو کنید و انتخابش کنید) دکمه نمایش همه جلسات بیمار را انتخاب کنید (وسط صفحه سمت بالا ) تمامی جلسات وقت دهی شده را به شما نمایش میدهد. قابلیت پرینت گرفتن از آن صفحه را هم دارید.
بیمار امروز جلسه ای ندارد و فقط اومده بدهی قبلی را پرداخت کنه و یا بیعانه ای پرداخت کند برای جلسات بعد ، چطور اینو ثبت کنم؟
تو صفحه پذیرش (قسمت بالا ) دکمه دریافت وجه از سایر بیماران را بزنید تو پنجره باز شده پرداخت کننده (اسم بیمار را جستجو کنید ) انتخاب کنید. و سپس نوع دریافت و مبلغ را مشخص کنید و دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید.
بیمار ده جلسه دوره درمانش تمام شده و نسخه جدید اورده چجوری پذیرش کنم؟
تو قسمت صفحه پذیرش دکمه جدید بالای صفحه را بزنید ، گزینه اول را انتخاب کنید و تایید سمت راست را بزنید مراحل پذیرش را انجام بدید برای بیمار یه دوره درمان جدید ایجاد می کنید
ساعت ارسال پیامک های یاد آوری جلسات و میخواهم تغییر بدم
قسمت عملیات ، اطلاعات پایه ، گزینه تنظیمات پیامک خودکار را انتخاب کنید و دکمه ویرایش هر پیامک که میخواهید ساعت ارسالش را تغییر بدهید را انتخاب کنید و تو پنجره باز شده میتوانید ساعت را ویرایش کنید و دکمه ذخیره و بازگشت پایین صفحه را بزنید. در ساعت مشخص شده سیستم باید روشن باشد و به اینترنت هم متصل باشد.
گزارشی میخواهم که لیست بیمارای دیروز را به من نمایش دهد که چه خدماتی دریافت کردند و هزینه جلسات و پرداختی بیمار را به من نمایش بده
قسمت علمیات ، گزارشات ، گزارش اختصاری جلسات را انتخاب کنید و بازه زمانی که میخواهید را مشخص کنید قسمت بالای صفحه سمت راست ، و دکمه بارگذاری را بزیند . تمامی اطلاعات بیمار را در بازه زمانی مشخص میتوانید ببینید.
کابین جدید میخواهم اضافه کنم
قسمت عملیات ، اطلاعات پایه کابین ها را انتخاب کنید و دکمه جدید بالای صفحه سمت راست را بزنید یه سطری اضافه میشود نام کابین را وارد کنید ، سالن را مشخص کنید و سپس دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید
می خواهم لیستی از بیماران جدید داشته باشم.
قسمت علمیات ، گزارشات ، گزارش لیست بیماران جدید را انتخاب کنید بالای صفحه سمت راست تاریخ بازه زمانی که میخواهید گزارش را داشته باشید انتخاب کنید و سپس دکمه بارگذاری را بزنید لیست بیمارای جدید را بهتون نمایش میدهد
صندوق امروز را کجا میتونم چک کنم؟
گزارشات ، گزارش تراکنش درگاه را انتخاب کنید تاریخ روز را مشخص کنید بالای صفحه سمت راست سپس درگاه ( صندوق ) انتخاب کنید و بارگذاری را بزنید
سود کلینیک را برای سال گذشته میخواهم داشته باشم.
قسمت گزارشات ، گزارش خلاصه وضعیت کلینیک را انتخاب کنید ، بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کنید سپس دکمه بارگذاری را بزنید. تو این گزارش میتونید سود و درآمد کلینیک را مشاهده کنید
بعد از پذیرش بیمار میتوانم عکی بیمار را اضافه کنم؟
قسمت عملیات ، پذیرش بیماران ،لیست بیماران را انتخاب کنید و نام بیمار را جستجو کنید ، سپس دکمه ویرایش کنار اسم بیمار را بزنید در صفحه باز شده شما میتوانید همه اطلاعات بیمار ویرایش کنید و سپس دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید.
درمانگر دوره درمان بیمار را اشتباه انتخاب کردم و پذیرش را انجام دادم چطور میتوانم اصلاح کنم؟
قسمت تشکیل پرونده پزشکی دکمه جدید بالای صفحه (سمت راست ) را بزنید ، نام بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید. ستون درمانگر کلیک کنید و نام درمانگر را تغییر بدید . و دکمه ذخیره بالای صفحه را بزنید
میخواهم تمرین هایی که به بیمارم میدهم ذخیره شود.
ابتدا دکمه جدید بالای صفحه تمرین درمانی را بزنید و در صفحه باز شده نام بیمار را جستجو کنید و سپس انتخاب کنید ،پس از انتخاب کردن نام و نام خانوادگی بیمار را تو صفحه تمرین درمانی (بالای صفحه سمت راست) مشاهده میکنید. سپس سمت چپ قسمت ست تمرین درمانی دکمه جدید را بزنید عضو و مدت زمان تمرین را وارد کنید ، دکمه ذخیره و بازگشت را بزنید.
چگونه میتوانم از پروتکل های نرم افزار استفاده کنم؟ُ
تو صفحه تمرین درمانی سمت چپ پایین صفحه لیست پروتکل هارو میتوانید مشاهده کنید و بعد از انتخاب پروتکل مورد نظر دکمه بارگذاری را بزنید . تمارین مربوط به پروتکا را بهتون نمایش میدهد
لیست بیماران بیمه تامین اجتماعی را میخواهم داشته باشم
قسمت عملیات ، گزارشات ، گزارش بیمه تامین اجتماعی را انتخاب میکنید و سپس بازه زمانی را مشخص میکنید و قرارداد رو انتخاب کنید و دکمه بارگذاری را بزنید . لیست بیمارانی ک با بیمه تامین اجتماعی مراجعه داشتند را تو این لیست میتوا مشاهده کنید به همراه مبالغ کامل .