تغییرات نسخه 2.4.8.9 نرم افزار مدیریت کلینیک تسکا

تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1404
حجم دانلود مورد نیاز : 40.0 مگابایت
ثبت سوابق پزشکی

در این نسخه از نرم افزار، بخش های تکمیلی مانند توصیه کلینیک برای بیمار، مصرف داروی خاص، آلرژی و ... در بخش اطلاعات بیمار اضافه شده است تا در صورت نیاز، پس از ازریابی اولیه در سوابق درج گردد. در صورتی که این اطلاعات برای بیماری تکمیل شود، در بخشهای مختلف قابل دسترس و مشاهده خواهد بود، مانند صفحه پذیرش، پرونده پزشکی، پرونده پزشکی ویزیت، اطلاعات بیمار و پرونده در یک نگاه.

تصویر شماره 1 – ثبت سوابق پزشکی
تسهیم خارج از قرارداد مشارکت

کلیه قوانین مربوط به قرارداد پرسنل در بخش قرارداد مشارکت پرسنل تنظیم می شود ولی گاهی اوقات ممکن است محاسبه پورسانت یک بیمار برای درمانگر به صورت استثنا در نظر گرفته شود. در قابلیت جدید ایجاد شده، می توان سهم تخفیف یا مابه التفاوت مرکز و درمانگر را مشخص کرد. به عنوان مثال، ممکن است در قرارداد درمانگر تنظیم شده باشد که مبلغ تخفیف 60 به 40 بین مرکز و درمانگر تقسیم شود، ولی بیماری به مرکز مراجعه می کند که لازم می شود تخفیفی از جانب کلینیک(نه درمانگر) به بیمار ارئه شود و برای مثال بیمار بدون پرداخت هزینه، خدمات دریافت نماید. در این صورت می توان از تسهیم تخفیف یا مابه التفاوت خارج از قرارداد استفاده نماید و سهم درمانگر و مرکز از تخفف ارائه شده را بصورت مجزا اعمال نماید. علاوه بر این، انواع نحوه پرداخت در قرارداد مشارکت نیز در این نسخه از نرم افزار تغییراتی داشته است که همه انواع محاسبه را پوشش می دهد.

تصویر شماره 2 – تسهیم خارج از قرارداد
تصویر شماره 3 –نحوه پرداخت
جستجوی پیشرفته بیمار

در نسخه های قبلی نرم افزار امکان جستجوی پیشرفته بیماران بر اساس فیلترهای مختلف در صفحه لیست بیماران، اضافه شده بود. در این نسخه فیلتر تاریخ هم به این جستجو اضافه شده است.

تصویر شماره 4 –جستجوی پیشرفته بیمار
وقتدهی خدمات جلسه

در نسخه های قبلی نرم افزار انواع مختلفی از وقتدهی ها وجود داشت که عملکرد آنها بیشتر بر اساس جلسه بود ولی در این نسخه از نرم افزار، وقتدهی هایی اضافه شده که عملکرد آن برای خدمات جلسه است و این نوع وقتدهی ها، امکان وقتدهی بر اساس کابین و خدمات، درمانگر و خدمات، و درمانگر را به کاربر می دهد.

تصویر شماره 5 –وقتدهی خدمات جلسه بر اساس کابین و خدمت
کلاس های گروهی و پذیرش آنها

در این نسخه از نرم افزار امکان تعریف کلاس های گروهی در بخش های مختلف به همراه تنظیمات مربوط به آن وجود دارد. برای هر کلاس می توان روزهای کلاس و درمانگران آن را تعیین نمود. کلاس ها می توانند به صورت روزانه یا ماهیانه تعریف شود. برای پذیرش این کلاس ها باید از صفحه پذیرش کلاس ها استفاده نمایید.

تصویر شماره 6 –کلاس ها و پذیرش آنها
تغییرات نسخه

Ø  امکان تغییر درمانگر انجام دهنده ریز سرویس ها در پرونده پزشکی.

Ø  اضافه شدن چند آیتم جدید در صفحه پذیرش مانند اطلاع رسانی پیامکی، ثبت سوابق پزشکی و توصیه

Ø  امکان وقتدهی جلسات انتخابی در لیست جلسات صفحه پذیرش.

Ø  اضافه شدن مبلغ درخواستی در صفحه پذیرش.

Ø  امکان مشاهده جلسات ویزیت با وضعیت باز مربوط به پذیرش روزهای قبل در صفحه پذیرش ویزیت.

Ø  بهینه سازی عملکرد وقتدهی پیشرفته و قابلیت نمایش شیفت ها به صورت مجزا.

Ø  بهینه سازی و وبهبود عملکرد وقتدهی بیماران خارج از کلینیک و قابلیت نمایش شیفت ها به صورت مجزا.

Ø  امکان مشاهده همه جلسات روز بخش در صفحه وقتدهی بر اساس درمانگر، وقتدهی بر اساس درمانگر و خدمات، وقتدهی بر اساس کابین و خدمات.

Ø  امکان چاپ واترمارک در پرینت های تمرین درمانی اضافه شد و از طریق صفحه تنظیمات قابل دسترسی می باشد.

Ø  امکان ثبت انتقال وجه بین بیماران.

Ø  اضافه شدن گروه خدمت به لیست خدمات و هم چنین اضافه شدن گروه خدمت به گزارشات متنوع مانند : گزارش نمایش خدمات با جزئیات هزینه ها، گزارش اختصاری جلسات بیماران، خلاصه وضعیت کلینیک، گزارش جزئیات دوره درمان، گزارش تفکیکی اختصاری جلسات، گزارش تفکیکی عملکرد پرسنل، گزارش تجمیعی عملکرد پرسنل، مشارکت پرسنل به تفکیک خدمت، گزارش جلسه ای خدمات انجام شده، گزارش جزئیات مراجعات، گزارش اختصاری مراجعات، گزارش عملکرد کلینیک تخصصی به تفکیک سرویس و سرویس جدید در پذیرش.

Ø  تغییر و بهبود در عملکرد صفحه برنامه بیمار.

Ø  افزودن فیلتر برای جستجو بیمار در صفحه لیست بیماران.

Ø  بهینه سازی وقتدهی ویزیت.

Ø  تغییر و بهبود گزارش خلاصه وضعیت کلینیک.

Ø  اصلاح برخی موارد گزارش شده.

Ø  امکان ثبت تمرین برای بیماران فاقد دوره در تمرین درمانی.

Ø  Import و Export قالب گزارشات چاپی.

Ø  پشتیبانی از دستگاه پوز تجارت الکترونیک پارسیان.

Ø  اضافه شدن کلاس گروهی به گزارش های مرتبط.

Ø  اضافه شدن پرونده بیمار در یک نگاه (ویزیت).

Ø  امکان انتخاب بخش در تنظیمات پیامک.

Ø  امکان محاسبه مبلغ خدمات بر اساس کا فنی و حرفه ای خدمت.

Ø  امکان ارجاع بیمار از بخش ویزیت به سایر بخش ها مانند فیزیوتراپی.