
به منظور سهولت به هنگام استفاده از صفحه پذیرش بیماران، سربرگ صورتحساب و فروش کالا از این صفحه حذف و کلیه عملیات مربوط به پذیرش در یک صفحه قابل انجام می باشد. به علاوه امکان فروش کالا به بیمار از طریق دکمه بالای صفحه فراهم شده است. هم چنین در این نسخه امکان پذیرش نسخه الکترونیکی به صورت مجزا، در بالای صفحه فراهم شده است و بیماران حاضر با نسخه الکترونیکی با آیکون ابتدای سطر از سایر بیماران متمایز گردیده است. با تغییرات این نسخه، سطر جدیدی به اطلاعات ریالی پایین صفحه اضافه گردیده است که با کلیک بر روی هر آیتم، دسترسی سریع به برخی فرآیندها ایجاد شده است. به عنوان مثال، با کلیک بر روی تعداد عضو، صفحه ویرایش عضو و بیماری باز می شود.

یا با کلیک بر روی جمع جلسات، امکان مشاهده و ویرایش بیمه های دوره درمان امکان پذیر می باشد. علاوه بر این با کلیک بر روی تعداد جلسات نهایی شده، امکان مشاهده، ویرایش، حذف و استفاده از میانبر های پرونده پزشکی فراهم شده است.

با زدن دکمه جدید در صفحه پذیرش، در صورتی که تنظیمات برای پذیرش جدید ست شده باشد، با صفحه زیر روبه رو خواهید شد که امکان تشکیل پرونده و پذیرش یکجا را در یک صفحه در اختیار کاربر قرار می دهد.

در نسخه های قبل نرم افزار، وقتدهی بیماران خارج از کلینیک به صورت لیستی قابل مشاهده بود، اما در این نسخه علاوه بر مشاهده لیستی، امکان وقتدهی به صورت پیشرفته نیز وجود دارد. به علاوه، امکان پذیرش بیماران از همین صفحه نیز فراهم شده است.

در گزارش خلاصه وضعیت کلینیک که گزارشی کامل و کاربردی می باشد، بخش "وضعیت مراجعات مجدد " اضافه گردیده است تا مدیران بتوانند از این بخش، کنترل و مقایسه ای بر عملکرد مرکز در راستای جذب بیمار و فالو کردن وی برای مراجعه مجدد داشته باشند.

جستجو خدمت براساس کد ملی در صفحه سرویس جدید در پذیرش.

Ø امکان ثبت تخفیف دوره درمان به صورت رکورد های مجزا.
Ø افزودن فیلتر سایر معرف ها به گزارش جزئیات دوره درمان.
Ø اضافه شدن دکمه های بستن حساب و نمایش لاگ بستن حساب به صفحه لیست اسناد حسابداری.
Ø اضافه شدن امکان انتخاب صفحه پذیرش (قدیم و جدید)، نوع پذیرش ویزاردی و اعتبار سنجی برای کد ملی اتباع در صفحه تنظیمات برنامه.
Ø اضافه شدن دکمه تنظیمات وقتدهی بیماران خارج از کلینیک به لیست بخش ها.
Ø امکان تفکیک رسید جزئیات جلسه براساس انجام دهنده به تفکیک بخش.
Ø نمایش مبلغ سقف دوره و درصد فرانشیز در صورت اعمال شدن در پذیرش.
Ø نمایش پیغام تاریخ اتمام قرارداد بیمه به هنگام پذیرش.
Ø نمایش تعداد بیماران وقتدهی شده (بیماران خارج از کلینیک) در وقتدهی پیشرفته و برعکس.
Ø اضافه شدن پرداختی بیمار به رسید شماره جلسه.
Ø بهبود عملکرد پذیرش ویزیت.
Ø محاسبه تخفیف در سهم کلینیک در گزارش جزئیات مشارکت پرسنل.
Ø اعلام هشدار وجود شماره موبایل تکراری به هنگام ثبت بیمار جدید.