
میز کار من :
اکثرا
کاربران از بین آیتمهای داشبورد نرم افزار، از برخی آیتمها بیشتر استفاده میکنند
و نیاز دارند همه این موارد را در یک لیست برای دسترسی سریع داشته باشند. قابلیت ]میز کار
من[، امکانی است که به کاربر اجازه میدهد،
لیست علاقهمندی خود را از بین آیتمهای داشبورد انتخاب و دسترسی سادهتری به آنها
داشته باشد.

تصویر
شماره 1-میزکار من
ثابت کردن ستونهای جدول:
در گزارشی
مانند ]گزارش
اختصاری جلسات بیماران[، به دلیل تعداد ستونهای گزارش، امکان مشاهده همه ستونها در یک
صفحه وجود ندارد و در صورتی که کاربر از طرق نوار پیمایش افقی (Scroll) به انتهای
ستونها حرکت کند، ستونهای ابتدایی مانند نام بیمار، شماره جلسه و ... از کادر
صفحه خارج میشوند. قابلیت ثابت کردن یا فریز کردن ستون، همواره ستون انتخابی را
در سمت راست یا سمت چپ تصویر ثابت نگه میدارد.

تصویر
شماره 2- ثابت کردن ستون
تغییرات لایههای نمایشی:
کاربر میتواند
تغییرات چیدمان خود در صفحه را به صورت لایه نمایشی ذخیره نماید تا در مراجعات
بعدی به صفحه، همان چیدمان را مشاهده نماید. اما برخی از اوقات لازم است به لایه
نمایشی پیش فرض نرم افزار رجوع کنیم، که در این صورت میتوان از ]لایه
نمایشی پیش فرض[ که در تمامی صفحات وجود دارد، میتوان
استفاده کرد. در صورتی که لایه نمایشی توسط کاربر ذخیره و انتخاب شده باشد، کادر
لایه نمایشی به رنگ زرد تغییر میکند.

تصویر
شماره 3-لایههای نمایشی
تنظیمات برنامه :
صفحه
تنظیمات برنامه در اطلاعات پایه، در نسخه جدید، دارای دیزان منظمتر و رنگی میباشد
که با گروهبندی تنظیمات، کاربری آن سادهتر شده است.

تصویر
شماره 4- تنظیمات برنامه
نمایش وضعیت سرویس پیامک خودکار :
اگر سرویس
پیامک خودکار، روی کامپیوتر اصلی یا سرور، فعال نباشد، پیامکها ارسال نمیشود. از
طریق آیکون شکل زیر در پایین صفحه نرم افزار، میتوانید از فعال بودن این سرویس
مطمئن شوید.

تصویر
شماره 5- نمایش وضعیت سرویس پیامک خودکار
گزارش اختصاری جلسات:
در پایین
این گزارش که برای مشاهده لیست بیماران مراجعه کننده به مجموعه، استفاده میشود،
جزییات دریافتی کلینیک به تفکیک شیفت کاری وجود دارد. در نسخه جدید ]پرداختی
غیر بیماران[ در این قسمت، اضافه
شده است.

تصویر
شماره 6- نمایش جزییات
تغییرات پکیج مدیریت تماس:
در نسخههای
قبلی نرم افزار، تماسهای ورودی به کلینیک در پکیج مدیریت تماس، نمایش داده میشد.
به عبارتی دیگر زمانی که بیمار با کلینیک تماس میگیرد، پنجره مدیریت تماس در
پایین صفحه نمایش داده میشود که دسترسی به یک سری از اطلاعات بیمار در این پنجره
امکانپذیر میباشد.
در نسخه
جدید، علاوه بر تماسهای ورودی، تماسهای خروجی نیز قابل مشاهده میباشد، به این
ترتیب که، زمانی که کلینیک با بیمار تماس میگیرد، پنجره مدیریت تماس باز و کلیه
میانبرهای بیمار قابل استفاده میباشد.

تصویر
شماره 7- مدیریت تماس
تغییرات مشارکت پرسنل:
با تعیین ]قرارداد
مشارکت[، میتوانید نحوه حساب و کتاب خود با درمانگران
پورسانتی را در نرم افزار وارد نمایید. در نسخه جدید نرم افزار امکان تعیین حداقل
مبلغ و حداکثر مبلغ در قرارداد وجود دارد که بدین معناست، هنگام محاسبه با
درمانگر، حداقل مبلغ خدمتها در نظر گرفته شود.
فرض کنید
کمترین قیمت خدمت مجموعه، مبلغ 75،000 تومان میباشد و مدیر، به بیماری تخفیف ده
هزار تومانی داده است ولی برای محاسبه پورسانت درمانگر، میخواهد قیمت بدون تخفیف
در نظر گرفته شود، از طرف دیگر در صورتی که خدمت بیمار 100،000 تومان باشد و
تخفیفی دریافت نماید، این تخفیف در پورسانت درمانگر محاسبه شود. با استفاده از این
کف و سقف، امکان تعیین محدوده قیمت وجود دارد.

تصویر
شماره 8- مشارکت پرسنل
مدیریت لایههای نمایشی :
امکان
ذخیره لایههای نمایشی در بیشتر صفحات نرم افزار فعال میباشد، اما در صورتی که در
جدولی این قابلیت نمایش داده نشده باشد، امکان فعالسازی آن توسط کاربر وجود دارد.
این کار با راست کلیک کردن بر روی سرستونهای جدول امکان پذیر است.

تصویر
شماره 9- مدیریت لایههای نمایشی
تنظیمات نمایشی:
کاربرد
این تنظیمات، بیشتر برای اختصاصی کردن نمایش تنظیمات گزارشات کاربرد دارد. با ذکر
مثال این قابلیت بیشتر شرح داده میشود. برای دسترسی به این آیتم، در کنار جدول
مورد نظر، گزینه ]ت.ن[ را کلیک نمایید تا صفحهای مشابه شکل زیر باز شود. با زدن دکمه
جدید، امکان درج تنظیمات جدید را دارید.

تصویر
شماره 10- تنظیمات نمایشی
به عنوان
مثال، در گزارش ]جلسهای
عملکرد پرسنل[ ، میخواهیم لیست بیمارانی که مبلغ
جلسه آنها از 50،000 تومان بیشتر بوده است را جدا کنیم.

تصویر
شماره 10- تنظیمات نمایشی
با
استفاده از پیکربندی تنظیمات، میتوانید فیلتر اعمال شده را با نحوه نمایش مختلف
نشان دهید.
در شکل
زیر، سطرهایی که مبلغ کل آنها، از 50،000 تومان بیشتر است، به رنگ صورتی درآمده
است. امکان تغییر رنگ پس زمینه برای یک خانه نیز وجود دارد.

تصویر
شماره 10- تنظیمات نمایشی
قالبهای نمایشی:
این
قابلیت جدید نیز بیشتر برای گزارشات کاربرد دارد و با استفاده از قالبهای نمایشی
که در منوی جدول وجود دارد، میتوان فهم و تفسیر گزارشات را ساده کرد. به عنوان
مثال در تصویر زیر، ستون مبلغ کل و سهم بیمار با استفاده از این قالبها به شکل
زیر درآمده است.

تصویر
شماره 11- قالبهای نمایشی
موارد آپدیت شده :
*
اضافه شدن ستونهایی مثل وضعیت دوره
درمان، اولین مراجعه میباشد؟، مراجعه مجدد میباشد؟ در گزارش جزییات دوره درمان.
* اصلاح
عملکرد دکمه بارگذاری برنامه در پرونده پزشکی.
* اصلاح
ظاهر سوالات تشریحی در ارزیابیهای بیمار.
* اصلاح
تنظیمات پیامک خودکار و کاربری ساده تر.
* نمایش
توضیحات دکمههای صفحه پرونده پزشکی.
* اصلاح
دکمه ویرایش جلسه در صفحه پذیرش، سربرگ بیماران امروز.
* اصلاح
دسترسیها در سربرگ بیماران امروز.
* نمایش
کد دسترسیها در دکمههای ویرایش و حذف جداول.
* اضافه
شدن نوار جمع در گزارشات بیمهها.
* اصلاح
گزارش چاپی بیمه تامین اجتماعی.
* اصلاح
چیدمان گزارش بیماران جدید.
* اضافه
شدن نام پزشک معالج در پرینت ارزیابیهای انجام شده .
* تجمیع لیست سرویسها و لیست انواع تجهیزات در یک آیتم.
* امکان
تغییر یکجای ساعت وقتدهی بیماران انتخابی، در وقتدهی پیشرفته.
* امکان
اعطای دسترسی، به گروههای کاربری در هر سطر.
* نمایش
نام بخش در گزارش تراکنش درگاهها.
* اصلاح
برخی ایرادات گزارش شده.